Waar kunnen we je mee helpen?
Ter info: de onderstaande categorieën met veelgestelde vragen zijn nog niet bijgewerkt op ons nieuwe Freshdesk platform. Ga voor veelgestelde vragen naar ons tijdelijke FAQ pagina. Let op! dit is ons oude faq pagina, veel vragen moeten nog bijgewerkt worden.
Actuele informatie
Bekijk onze blog voor nieuws, tips en uitleg van onze diensten en meer.
Contact met ons
Chatten
Stel je vraag aan ons via de chat. Als er een medewerker beschikbaar is verbinden we je door. Zo niet? laat dan een bericht achter dan komen we erop terug. Chatbutton rechtsonder niet beschikbaar? Klik hieronder.
WhatsApp of bellen
Alleen vaste klanten ontvangen ons zakelijk nummer.
Social media
We reageren op sociale media op maandag van 09:00 tot 20:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00
Support ticket aanmaken
Heb je een vraag of loop je ergens tegen aan? Bij grotere en/of technische lastigere problemen en vragen gebruiken we graag deze vorm van communicatie.
Hulp op afstand met Teamviewer
Bij sommige supportvragen is het handig als onze medewerker je probleem met eigen ogen ziet, of een handeling op je computer voor je kan uitvoeren. Hiervoor kan hij of zij via TeamViewer je apparaat tijdelijk op afstand besturen. De kosten hiervoor bedragen € 12,50 per gestart kwartier (excl. btw)
Helpdesk
Contact
Plan een adviesgesprek
info@eagleitservices.nl
Poortland 66, 1046 BD
Amsterdam
KvK: 75285967
2023 © Eagle IT services | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Disclaimer | Storingen | Systeemstatus