Helpdesk & FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze diensten? Controleer eerst of jouw vraag wordt beantwoord in onze lijst met veelgestelde vragen (FAQ).

One-page website

ROI staat voor Return on Investment en meet de winstgevendheid van een investering door de verhouding tussen de behaalde winst en de kosten ervan te berekenen.

Het maken van een One page website duurt ongeveer 2 tot 4 weken, afhankelijk van de drukte en de complexiteit van het project.

Ja, bij ons kunnen we jouw landingspagina's integreren met een breed scala aan marketingtools en -platforms, zoals CRM-systemen, e-mailmarketingsoftware. We zullen je informeren hoe wij zo'n integratie implementeren. 

We bouwen landingspagina's op verschillende platforms, afhankelijk van jouw voorkeuren en eisen. Enkele van de meest voorkomende platforms waarmee we werken zijn WordPress, Squarespace, Wix, JouwWeb en HubSpot.

Wij bieden een volledig pakket aan diensten, inclusief copywriting en ontwerp. Als je wilt, kan ons team boeiende inhoud creëren en relevante afbeeldingen gebruiken om het ontwerp van je landingspagina aan te vullen. Je kunt ook je eigen inhoud en afbeeldingen aanleveren, en ons team zal met je samenwerken om deze in het definitieve ontwerp op te nemen.

 

Absoluut. We streven ernaar ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je landingspagina's. Tijdens het ontwerpproces werken we met je samen en kun je revisies aanvragen om ervoor te zorgen dat het definitieve ontwerp aan je verwachtingen voldoet.

Multi-page website

WordPress is een platform waarmee u eenvoudig websites kunt maken en beheren zonder technische kennis. U kunt gemakkelijk teksten schrijven, foto's toevoegen en de lay-out aanpassen. Het is populair vanwege de gebruiksvriendelijkheid en de mogelijkheid om snel professionele websites te creëren.

We bouwen onze websites met WordPress en gebruiken daarbij thema builders zoals Divi en Elementor.

Het maken van een multi page website duurt ongeveer 4 tot 8 weken, afhankelijk van de drukte en de complexiteit van het project.

Ja, dat kan. De tarieven vind je in onze tarievengids.

Het is mogelijk om extra pagina's toe te voegen. De tarieven van het premium pakket kun je vinden in onze tarievengids.

Als je extra functionaliteiten wilt toevoegen aan je website, zoals een webformulier of nieuwsbrief, kunnen wij deze voor je implementeren. Neem gewoon contact met ons op en wij bespreken graag je wensen en de mogelijkheden voor maatwerkfunctionaliteiten op je website.

Als je al een bestaande website hebt, kunnen we je altijd een re-design aanbieden, zodat je alsnog kunt profiteren van al onze voordelen. Bovendien is onze migratieservice naar onze snelle servers inbegrepen in de prijs, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Ja, zeker. We schrijven content voor websites tegen een gemiddeld tarief binnen de gevorderde schaal. Deze tarieven zijn te vinden in onze tarievengids.

Marketing Automation

Marketing automation is een proces waarbij software wordt gebruikt om marketingtaken te automatiseren, zoals e-mailmarketing, leadnurturing en het beheren van sociale media.

Marketing automation stelt bedrijven in staat om efficiënter te werken, tijd te besparen en meer gepersonaliseerde marketingcampagnes uit te voeren. Het kan leiden tot een verbeterde leadgeneratie, hogere conversieratio's en een betere klantbetrokkenheid.

De kosten voor marketing automation variëren afhankelijk van de software die je kiest. Als partner van verschillende softwarebedrijven kunnen we exclusieve licentieaanbiedingen regelen. Als je direct een offerte voor marketing automation wilt ontvangen, vul dan dit formulier in of stuur een e-mail naar support@eagleitservices.nl.

Zakelijke e-mail

Deze ontvangt u van ons per e-mail.

Je kunt inloggen op onze webmail via deze link: https://mail.hostedemail.com/

Je kunt verschillende e-mailclients gebruiken op je computer, laptop, telefoon of tablet. Je moet de onderstaande instellingen kennen om je e-mailclient in te stellen:

  • Je gebruikersnaam is je volledige e-mailadres (bijvoorbeeld info@jouwwbedrijfsnaam.nl).
  • Je wachtwoord is het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op je e-mailaccount.
  • Voor de server voor inkomende e-mail kun je kiezen tussen POP of IMAP (je hoeft niet beide te gebruiken).
    • Voor POP-server gebruik je pop.jouwbedrijfsnaam.nl met inkomende poort 110.
    • Voor IMAP-server gebruik je imap.jouwbedrijfsnaam.nl met inkomende poort 143.
  • Voor de server voor uitgaande e-mail gebruik je:
    • SMTP-server: smtp.jouwbedrijfsnaam.nl, uitgaande poort: 587 (als poort 587 niet werkt, probeer dan poort 25).
    • Als SMTP-authenticatie vereist is, voer dan je gebruikersnaam (info@jouwbedrijfsnaam.nl) en je e-mailwachtwoord in.

De kosten voor een zakelijk e-mailadres zijn inbegrepen in elk websitepakket. Meer informatie over de pakketten vind je in onze tarievengids.

Ja, we hebben een PDF handleiding  voor zakelijk e-mailgebruik. Deze is beschikbaar op aanvraag.

Klantportaal & account

Je kunt je wachtwoord opvragen via: https://eagleitservices.nl/klantportaal

Je kunt je inloggegevens opvragen via ons contactformulier of door ons een e-mail te sturen.

Facturen & betalingen

Je kunt betalen via iDeal, PayPal en Creditcard.

Facturen zijn alleen online in te zien voor creditcardbetalingen; voor iDeal-betalingen is er geen online omgeving beschikbaar.

Website onderhoud

Als je eenmalig hulp nodig hebt, kun je ook bij ons terecht zonder een abonnement af te sluiten. In dat geval factureren we tegen uurtarief.

Als je je ondersteuningsminuten overschrijdt, gaan we gewoon verder tegen ons standaard uurtarief. Dit gebeurt vaak bij meerdere opdrachten, zoals grote aanpassingen of updates.

Als je meerdere websites wilt laten onderhouden, neem je ook meerdere onderhoudsplannen af. We bieden 50% korting op het tweede onderhoudsplan bij afname van twee of meer websites. Onderhoud voor twee of meer sites graag via e-mail aanvragen.

We bieden ondersteuning voor bijna alle websitebuilders, zoals Wix, JouwWeb, Jimdo en SquareSpace. Voor CMS-systemen bieden we uitsluitend ondersteuning voor WordPress.

Wij geven onze klanten gratis toegang tot premium plug-ins, afhankelijk van hun behoeften. Dit is van onschatbare waarde gezien de algemene prijzen van onze onderhoudsplannen.

Ja, je kunt een redesign apart aanvragen via ons contactformulier. Kies het onderwerp: redesign aanvragen.

Shopify webshop

Een CMS is een contentmanagementsysteem dat het eenvoudig maakt om je website te beheren. Bijvoorbeeld, WordPress is ook een CMS.

We streven ernaar om je webshop binnen 4 tot 12 weken te realiseren. De ontwikkeltijd van je webshop hangt af van de complexiteit van het design en de functionaliteit. 

Bij leasen betaal je een vast bedrag per maand en ben je niet in één keer een groot bedrag kwijt. Je hebt ook geen zorgen over updates of onderhoud, want dat doen wij voor je. Bij het kopen van een webshop ben je in één keer eigenaar van de software, maar ben je zelf verantwoordelijk voor updates en onderhoud. 

De leaseprijs is inclusief:

  • Shopify abonnement (domein, hosting, SSL-certificaat)
  • Professioneel webdesign op maat van jouw wensen
  • Onderhoud van je webshop (updates, bugfixes, beveiliging)
  • Basisondersteuning via e-mail en telefoon (WhatsApp)

Nee, dit is een jaarcontract met een minimale looptijd van 12 maanden. Na deze periode is het contract maandelijks opzegbaar. Let op: als je opzegt, vervalt onze volledige service en moet je de website overdragen naar je eigen betaalde account.

Ja, dat is zeker mogelijk. Shopify is een gebruiksvriendelijk platform waarmee je zelf producten kunt toevoegen, bestellingen kunt beheren en je webshop kunt promoten.

Social media marketing

We kunnen berichten plaatsen op platformen zoals Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn en X (Twitter).

We kunnen verschillende soorten inhoud plaatsen, zoals afbeeldingen, tekstberichten en links naar blogposts of productpagina's.

We plannen de berichten vooraf in een contentkalender en plaatsen ze op de afgesproken dagen en tijden.

Ja, je kunt extra berichten toevoegen tegen een extra vergoeding.

Bitrix24 CRM

Ja, klopt! Het gratis plan is een standaard accountstatus, waarin u een onbeperkt aantal gebruikers kunt toevoegen en de beschikbare tools volledig gratis kunt gebruiken zolang u wilt. Houd er rekening mee dat sommige tools zoals Telephony en apps van Bitrix24 Market alleen beschikbaar zijn op de betaalde plannen.

Ja, Bitrix24 biedt een gratis proefperiode van 15 dagen waarmee u de meeste functies kunt testen die beschikbaar zijn op onze high-tier-abonnementen. De proefmodus kan worden geactiveerd op de pagina Abonnement > Proefperiode activeren in uw cloudaccount. Er is geen creditcard vereist. 

  1. Uitleg over proefperiode activeren
  2. Account registreren

Een van de belangrijkste punten om te overwegen is de grootte van uw team (huidig ​​en toekomstig), dus controleer eerst de gebruikerslimiet. Vervolgens is er de hoeveelheid functionaliteit die u nodig hebt: high-tier-abonnementen bieden geavanceerdere functies en hogere limieten (zie de tabel met de planvergelijking).

Als u niet zeker weet welk plan het beste bij u past, neem dan contact op met onze gecertificeerde partners in uw regio . Zij bieden pre-sale consultatie, demonstratie, training en implementatiediensten.

Als u op zoek bent naar verbeterde aanpassings- en beveiligingsopties, is Bitrix24 ook beschikbaar in de zelf-gehoste versie .

Zodra u een abonnement aanschaft, wordt de optie voor automatische verlenging standaard ingeschakeld. U kunt de automatische verlenging op elk gewenst moment annuleren op de pagina Abonnement > Aankoopgeschiedenis in uw Bitrix24-account. Deze actie heeft geen invloed op de vervaldatum van uw abonnement. Meer informatie

De beheerder van uw Bitrix24-account heeft toegang tot de aankoopgeschiedenis, facturen, betalingsgegevens en andere informatie in uw account op de pagina Abonnement > Aankoopgeschiedenis. Kom meer te weten

Wij zijn een trotse Bitrix24-partner en helpen je graag om jouw Bitrix24-ervaring aangenamer en productiever te maken. Van gratis productdemo's tot geavanceerde implementatie, maatwerk en werknemerstraining, wij staan voor je klaar. Daarnaast kunnen we je helpen bij het opzetten van integraties met apps of services van derden. Als lokale partner bieden we ondersteuning in jouw taal en tijdzone. Vul gewoon het formulier in en ontvang een persoonlijk aanbod, of blader door onze partnerdirectory en selecteer ons handmatig als jouw partner.

Overige vragen

Wilt u uw website verhuizen?Laat het ons weten per e-mail, dan sturen wij u een migratieformulier terug.

De kosten van een redesign zijn afhankelijk van de specifieke situatie van uw website. We moeten eerst een schatting maken op basis van factoren zoals de omvang van de site, de gewenste functionaliteiten en de complexiteit van het ontwerp. Neem contact op voor een op maat gemaakte offerte.

Helpdesk

Heb je een technisch probleem of een vraag over Eagle IT Services? Dan ben je hier aan het juiste adres. Onze supportmedewerkers staan klaar om je te helpen. Wil je liever persoonlijk contact? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail; we helpen je graag verder!

Werkwijze

Bij ons webdesignbureau werken we samen met jou om jouw website te ontwerpen en ontwikkelen. We beginnen met een grondige analyse dmv vragenlijst van jouw behoeften en doelen. Vervolgens gaan we aan de slag om een website te creëren die aan al jouw verwachtingen voldoet. Wil je meer weten over onze werkwijze? 

Website verhuizing

Het wisselen van hostingprovider kan veel werk zijn en snel kosten en tijd doen oplopen, vooral als je niet bekend bent met data exporteren en importeren. Ons deskundige team kan een probleemloze migratie verzorgen, zodat jij je kunt richten op je bedrijf. Het migratieproces kan ingewikkeld zijn en externe plugins zijn niet altijd betrouwbaar, wat kan leiden tot gegevensverlies. Daarom is het veiliger om ons ervaren migratieteam alles te laten afhandelen. We houden je op de hoogte en zorgen voor een verhuizing zonder downtime.

Niet gevonden wat je zocht?

We staan klaar om je persoonlijk te helpen, dus plan een terugbelafspraak in en neem contact met ons op! We kijken ernaar uit om met je te spreken.

Volg ons op social media

Volg ons op je favoriete sociale mediakanalen om altijd op de hoogte te zijn van ons laatste nieuws.

Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Elke maand brengen we je waardevolle inzichten over webdesign en marketing.

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.
Contact Information
Vehicle Information
Preferred Date and Time Selection