Algemene voorwaarden

Op deze pagina vind je de Algemene Voorwaarden en de linkverwijzing naar de privacyverklaring voor de levering van onze diensten van Eagle IT Services, die door ons zijn opgesteld. Daarnaast vind je hier ook andere linkverwijzingen naar de ACM, de geschillencommissie en onze Kwaliteitscriteria.

Snel naar: 

Onze kwaliteitscriteria

Maak kennis met onze producten, diensten en service, op maat gemaakt voor jouw behoeften. Hier zijn onze vastgestelde kwaliteitscriteria en wat je van ons kunt verwachten:

 Kwaliteitscriteria ⟶

De ACM

De Autoriteit Consument en Markt (ACM) is een onafhankelijke instantie die toezicht houdt op verschillende aspecten van de Nederlandse markt, waaronder de IT-sector. De ACM beschermt jou als consument door ervoor te zorgen dat bedrijven, zoals het onze, transparant zijn over hun producten en diensten op het gebied van IT. Ze waarborgt dat consumenten goed geïnformeerd zijn over hun rechten in deze sector. Via het consumentenloket van de ACM, genaamd ConsuWijzer, kun je gratis informatie en advies ontvangen. Hier kun je ook al je vragen en problemen voorleggen. ConsuWijzer zal je adviseren over mogelijke oplossingen en vertellen wat je rechten zijn in de IT-branche.

 www.acm.nl ⟶

 www.consuwijzer.nl ⟶

Geschillenregeling voor consumenten

Als consument kun je bij een geschil met een IT-bedrijf het voorleggen aan de Geschillencommissie voor Informatie- en Communicatietechnologie (ICT). Deze commissie behandelt geschillen over onderwerpen zoals de kwaliteit van IT-diensten, softwareontwikkeling, internetdiensten en andere gerelateerde zaken. De uitspraken van de commissie zijn bindend, wat betekent dat beide partijen zich eraan moeten houden. Net als bij de Geschillencommissie Energie, kunnen er kosten verbonden zijn aan de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie ICT. Deze kosten variëren doorgaans en moeten doorgaans vooraf worden betaald. Als de commissie in het voordeel van de consument beslist, wordt het geld voor de klachtenprocedure terugbetaald.

 

Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Telefoon 070 – 310 53 10
www.geschillencommissie.nl

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.
Contact Information
Vehicle Information
Preferred Date and Time Selection